Przejdź do treści

BrandDoctor

BrandDoctor

Weź pigułkę!

  • WSPÓŁPRACA
  • Sklep
    • Markosztuczki
      • Zamówienie
      • Moje konto
  • o autorze… [pl]
  • Media
  • kontakt…
  • Sklep 24hugs
  • WSPÓŁPRACA
  • Sklep
    • Markosztuczki
      • Zamówienie
      • Moje konto
  • o autorze… [pl]
  • Media
  • kontakt…
  • Sklep 24hugs

Kategoria: badania

Wiceprezes Unilevera czy Byron Sharp?

Wiceprezes Unilevera czy Byron Sharp?

6 lipca 2022Dodaj komentarz do Wiceprezes Unilevera czy Byron Sharp?

Deepak Subramanian pisze, że archetypy to jeden z fundamentalnych konceptów pomagających kreować marki. Byron Sharp porównał archetypy do banalnych opowiastek lub horoskopów. Czy to uzasadniony sarkazm?

Marketingowe fakty i mity

Marketingowe fakty i mity

5 lipca 20226 lipca 2022Dodaj komentarz do Marketingowe fakty i mity

Fakty i mity marketingowe. Lojalność nie istnieje, pareto nie działa, a relacje z marką są nietrwałe.

Wizerunek marki

Wizerunek marki

15 kwietnia 202215 kwietnia 2022Dodaj komentarz do Wizerunek marki

Silny wizerunek marki daje możliwość znacznego zwiększenia marży, słaby wizerunek zmusza do konkurowania na poziomie produktu za pomocą działań cenowych.

6 pandemicznych zmian w marketingu

6 pandemicznych zmian w marketingu

22 marca 202122 marca 2021Dodaj komentarz do 6 pandemicznych zmian w marketingu

Poprzedni 2020 rok był zdecydowanie inny. Wiemy już na pewno, że świat prędko nie wróci do dawnej normalności. Jakie wnioski możemy wyciągnąć z poprzecinanych pandemią miesięcy? Czy marketing się zmienił tak, jak świat? A jeśli nie, to czy powinien się zmienić?

Marki luksusowe

Marki luksusowe

18 czerwca 201918 czerwca 2019Dodaj komentarz do Marki luksusowe

Marki luksusowe – wciąż na topie, a może bardziej.

Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność

Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność

16 marca 201917 marca 2019Dodaj komentarz do Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność

„Nic nie trwa wiecznie″. Zapewne wielokrotnie słyszeliście to zdanie albo sami je wypowiadaliście. Wiecie, że możliwe jest, że to parafraza buddyjskiej doktryny mówiące o nietrwałości wszelkich złożonych zjawisk – Anicca? W świecie marek w 2019 roku to stwierdzenie jest wielce na czasie. 

Nie reklamuj się online!

Nie reklamuj się online!

27 października 201727 października 20171 komentarz do Nie reklamuj się online!

8 powodów dla których nie warto reklamować się w internecie.

Retail 2017

Retail 2017

28 września 201728 września 2017Dodaj komentarz do Retail 2017

Czy za 10 lat już nie pójdziemy po zakupy?

Miłość, zauroczenie, seks.

Miłość, zauroczenie, seks.

7 marca 201722 lutego 2019Dodaj komentarz do Miłość, zauroczenie, seks.

Jaka jest odległość od zauroczenia, flirtu do miłości? A jak do tego ma się seks?

Nawigacja po wpisach

Starsze wpisy
© Marcin Kalkhoff | BrandDoctor