Deepak Subramanian pisze, że archetypy to jeden z fundamentalnych konceptów pomagających kreować marki. Byron Sharp porównał archetypy do banalnych opowiastek lub horoskopów. Czy to uzasadniony sarkazm?
Kategoria: badania
Marketingowe fakty i mity
Fakty i mity marketingowe. Lojalność nie istnieje, pareto nie działa, a relacje z marką są nietrwałe.
Wizerunek marki
Silny wizerunek marki daje możliwość znacznego zwiększenia marży, słaby wizerunek zmusza do konkurowania na poziomie produktu za pomocą działań cenowych.
6 pandemicznych zmian w marketingu
Poprzedni 2020 rok był zdecydowanie inny. Wiemy już na pewno, że świat prędko nie wróci do dawnej normalności. Jakie wnioski możemy wyciągnąć z poprzecinanych pandemią miesięcy? Czy marketing się zmienił tak, jak świat? A jeśli nie, to czy powinien się zmienić?
Marki luksusowe
Marki luksusowe – wciąż na topie, a może bardziej.
Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność
„Nic nie trwa wiecznie″. Zapewne wielokrotnie słyszeliście to zdanie albo sami je wypowiadaliście. Wiecie, że możliwe jest, że to parafraza buddyjskiej doktryny mówiące o nietrwałości wszelkich złożonych zjawisk – Anicca? W świecie marek w 2019 roku to stwierdzenie jest wielce na czasie.
Nie reklamuj się online!
8 powodów dla których nie warto reklamować się w internecie.
Retail 2017
Czy za 10 lat już nie pójdziemy po zakupy?
Miłość, zauroczenie, seks.
Jaka jest odległość od zauroczenia, flirtu do miłości? A jak do tego ma się seks?