Ale się dzieje!: długi weekend przed nami, podsłuchy, Mundial 2014, posucha w nowościach bo #canneslions2014, który dzielnie relacjonuje Vadim, MMP (i wielu innych). Zatem podsumowanie trzeba przyspieszyć.
W zeszłym tygodniu, we Wrocławiu, w swoim wystąpieniu zaryzykowałem stwierdzenie, że najlepszymi strategami są dzieci – głównie (choć nie tylko) dlatego, że ich umysły są czyste i świeże. Ale nie przypuszczałem, że dzieci robią reklamy – oto dzieło 14-latki:
http://www.youtube.com/watch?v=JJDRgf6WR30
To co, przyspieszamy?
To samochodem. Ale zanim do niego wsiądziemy nie zapomnijcie, drogie Panie, o włosach – a nuż trafi się kabriolet?
http://www.youtube.com/watch?v=rzL-vdQ3ObA
Pojedźmy najpierw takim malutkim autkiem
http://www.youtube.com/watch?v=uxRUBPDN-tU
a potem takim
http://www.youtube.com/watch?v=23zKx60aKoY
http://www.youtube.com/watch?v=yG1DLK-SeAw
http://www.youtube.com/watch?v=WAFpPHQr4W4
http://www.youtube.com/watch?v=uHuYJZU9RC4
Pojeździliśmy? To można otechnąć, podziękować grzecznie za jazdę – buziakiem na przykład
i się napić
http://www.youtube.com/watch?v=OMEsC0oUsgQ
bo przecież dla odwagi szklaneczka wybornego trunku nie zaszkodzi. Dla odwagi przed zaskakująco długim pobytem w jakimś hotelu
do którego nie zapomnimy zabrać przedmiotów pierwszej potrzeby
Po to aby nie trzeba było oddawać kamery
Warto zauważyć, że w te trzy robocze dni pokazało się też kilka filmów trudnych do wplecenia w wątek. Zatem po prostu zerknijcie.
To trailer z polskim akcentem
Ten dla odmiany z iście celebryckim charakterem i pazurem
I zupełnie na koniec wart zauważenie ze względu na świetne zdjęcia showreel z product placementem Breitlinga