życie nie toczy sie on-line…

2009 rok był zawodowo dla mnie bardziej on- niż off-line. Bardzo wiele się w tym cyfrowym i wirtualnym świecie zadziało. Pewnie czytaliście już mnóstwo podsumowań. Nie porwę się na kolejne.

Mam jeden wniosek płynący z realnej obserwacji wirtualnego życia. Świat nie przeniósł się do internetu i chwała mu za to! Mimo, że sieć daje coraz więcej możliwości, kopiując i implementując sposoby zawierania relacji z rzeczywistości i prawdziwych – wyczuwalnych, namacalnych i słyszalnych doznań, nie jest w stanie ich zastąpić. To mnie bardzo cieszy, budzi moją nadzieję i optymizm.

Życzę Wam online’owego życia i pełnego, wszech-zmysłowego 2010 roku! Odkrywania insightów, strategicznych pomysłów, wielkich i silnych brandów, skutecznej komunikacji, realnych efektów i usatysfakcjonowanych klientów i konsumentów.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.