Volvo Trucks

Każdy klient jest konsumentem. Nie ważne czy jest dyrektorem finansowym gigafirmy, czy kierowcą ciężarówki.

Volvo-Trucks

Od zawsze powtarzam, że skuteczna komunikacja B2B nie polega na pokazaniu dialogu dwóch odhumanizowanych instytucji. Powinna trafiać do człowieka. Mało kto chciał w to uwierzyć, większość z uporem twierdziła, że w ramach komunikacji B2B znacznie istotniejsze są argumenty racjonalne niż jakakolwiek emocja.

Dziękuję Ci Volvo Trucks, że pokazałeś, że mam rację 🙂

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku. Prawdopodobnie jedyny strateg, który swoją zmaterializowaną strategię może oglądać w muzeum.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *