Volvo Trucks

Każdy klient jest konsumentem. Nie ważne czy jest dyrektorem finansowym gigafirmy, czy kierowcą ciężarówki.

Volvo-Trucks

Od zawsze powtarzam, że skuteczna komunikacja B2B nie polega na pokazaniu dialogu dwóch odhumanizowanych instytucji. Powinna trafiać do człowieka. Mało kto chciał w to uwierzyć, większość z uporem twierdziła, że w ramach komunikacji B2B znacznie istotniejsze są argumenty racjonalne niż jakakolwiek emocja.

Dziękuję Ci Volvo Trucks, że pokazałeś, że mam rację 🙂

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.