Ej, ostrożnie z tym rebrandingiem!

Celebryci, rebrandingi, rebrandingi, celebryci. A może coś strategicznego do opisania by się znalazło? Nie? No to o rebrandingu. Nie, nie o rebrandingu, o relogingu i to nie do końca fortunnym. I nie nowym bo lipcowym.

Rzecz o Ernst & Young, które skróciło się do EY. Ej, drogie EY 🙂 – zanim się coś takiego zrobi warto nową nazwę w google wpisać. Jak się nie wpisze to się takie kwiatki pokazują:

Google images

Zrzut ekranu 2013-10-10 o 22.38.55

Bing images

Zrzut ekranu 2013-10-10 o 22.39.46

Dobrze – że nikt nie sprawdził to dziwne, ale mogę zrozumieć. Ale, że EY nic z tym nie zrobiło od lipca do dziś, to zaskoczenie.

A pointą do tych niefortunnych obrazków niech będzie cytat z tłumaczenia, cóż takiego nowa nazwa ma zrobić z Ernstem i czemu ta zmiana służy:

Shortening our name will provide consistency and ease of use for EY practices and clients around the world.

Ech – te przypadki 🙂

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.