Stan socialmedia vol. 20

Tydzień zdominowany przez dwa wydarzenia – wybory do PE i #infoshare. W podsumowaniu nie poświęcę im ani wersu.

Wyborom, bo mi nie wolno (a może raczej – nie stać mnie), gdańskiemu wydarzeniu, bo mnie tam nie było.

W (para)reklamie działo się nie mniej, co mnie cieszy. Bardziej.

Zacznijmy od ostrej jazdy. Może na początek samochodami – Hamilton vs. Block

http://www.youtube.com/watch?v=vtc9iD7c3-Q

Równie ostro, albo odważnie zagrał McDonald’s wymyślając nową, nieco odstraszającą, maskotkę dla dziecięcego menu – HappyMeal

mcdonalds-happy-meal

a z drugiej strony pokazał ikoniczność swoich produktów

Coca-cola w swojej radosnej strategii umieszcza coraz więcej odsłon o relacjach… np. pomiędzy zakrętkami

oraz montuje własne spoty z konsumenckich filmików

http://www.youtube.com/watch?v=XokGFN86ljc

co wydaje się być znacznie radośniejszym, od kapslowego, pomysłem. Równie – hmmmm – radosnym? jak produkcja Oreo

http://www.youtube.com/watch?v=_AitiqKEvaY

Tradycyjnie, bo już któryś raz z rzędu, mogliśmy obejrzeć produkcję 11 galaktyki Samsunga

http://www.youtube.com/watch?v=YW1yZPflIXY

Teraz zapraszam na przerwę edukacyjno-techniczną przed zmianą nastroju

http://www.youtube.com/watch?v=HZDsNXtM-rk

i wchodzimy w poważniejszy, społecznościowy i zwierzęcy klimat

ale oczywiście nie zapominamy o dorosłych ludziach

i o dzieciach

http://www.youtube.com/watch?v=aGmKmVvCzkw

Uff. To było ciężkie. Dla ochłody proponuję coś do picia

http://www.youtube.com/watch?v=0FfiZUt0Qlc

http://www.youtube.com/watch?v=enu0VuJFR04

Ochłodzeni możemy wyjść na dwór i wystawić ciało na słońce. Nie zapomnijmy o nie zadbać.

http://www.youtube.com/watch?v=wRDYrg6MQHc

http://www.youtube.com/watch?v=dCFSv1sGr1c

http://www.youtube.com/watch?v=evcUQHfL2N0

http://www.youtube.com/watch?v=gQ0oXondXdc

Na koniec (prawie) krótki reportaż z kanadyjskiej akcji Axe, które najwyraźniej wraca ze ślepej uliczki.

http://www.youtube.com/watch?v=dHacIWWJkzk

Pointą dzisiejszego podsumowania niech będzie dowcip. Czeski. Z filharmonii. Oglądając słuchajcie uważnie. Dźwięk w tym spocie jest kluczowy 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=aSN0e0Trmy0

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.