press 2012.08

To jest autolanserski wpis 🙂

Coraz bardziej mi się podoba utrzymywanie dobrych relacji z dziennikarzami – dają mi szansę publicznego zabrania głosu w sprawach, w których mam coś do powiedzenia. Już nie mówiąc o tym, że to fajni i ogarnięci ludzie są 🙂

W aktualnym pressie Pan Piotr Ślusarski pisze o flawsome, obficie mnie cytując.

Cały, zeskanowany artykuł możecie przeczytać, ściągając pdfa, ale polecam zakup miesięcznika, bo jest tam sporo innych dobrych tekstów.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.