Kategoria ogólne

Super Bowl 2016

Fenomen Super Bowl to dwa wzajemnie zależne parametry - narodowość rozgrywek czyli olbrzymie zainteresowanie społeczne oraz idąca za tym gigantyczna oglądalność transmisji. Marki, emitując swoje spoty podczas transmisji, mają szansę dotrzeć do większej niż w innych porach dnia i roku, liczby klientów.

Rok 2015 – jak było?

Rytuały w życiu, w marketingu konwencje to powtarzalne czynności z czasem tworzące zwyczaje. Takim zwyczajem jest prywatne, zawodowe, branżowe podsumowywanie minionego roku. Bilans dokonań, porażek, przychodów, strat to noworoczny standard. I ja wpiszę się w ten schemat.

Majonez, ketchup i musztarda

Ciemnoczerwony sos podawany na zimno. Sprzedawany jako produkt gotowy. Zimny sos, którego głównym składnikiem są ziarna gorczycy i ocet. Emulsja powstająca w wyniku zmieszania oliwy z surowymi żółtkami.

Prowly, jak mogłeś?

Drodzy uczestnicy konkursu Mistrzowie Drugiego Planu! Apeluję do Waszego sumienia i uczciwości. Wasze zachowanie pokaże, czy macie klasę i czy nadajecie się do tego zawodu.

Podsumowanie roku 2014

Lektura jest długa i klikania niemało, więc czytajcie zanim zapełnicie kieliszki do szampana lub po ich opróżnieniu :)

Coming-out strategy

Na świecie Cook, w Warszawie Erbel - czy to chwyt marketingowy - ucieleśnienie trendu, czy niewiele znaczące wydarzenie?

MaffCloud

MaffCloud czyli akcja Maffiassion i Orange Cloud