Kategoria Niedzisiejsi

kategoria wpisów krytycznych

prasa papierowa ma się słabo?

Wycinkowe badanie, za mała próba, brak reprezentatywności, błędna lokalizacja. Takimi argumentami można obalić każde badanie marketingowe.

o Janku…

To będzie wpis osobisto-emocjonalny. Ci których, to nie interesuje, niech zwiększą bounce rate.

milion za darmo…

Biję się z myślami. Pochwalić? Pokazać zagrożenia? A może ponarzekać? Postaram się najbardziej jak się da pozytywnie, ale pewnie mnie poniesie…

dobry i zły…

Znów króciutko. Takie dwa całkiem cieplutkie ACTAprzykłady dobrego i złego marketingu w socialmedia.

zadanie dla agencji…

Dość często dostaję coś na kształt briefu. Klient wysyła dokument, w którym opisuje swoje oczekiwania. Nie mówi, że ma kłopot, nie potrafi tego z siebie wydusić. Jedyne zadanie (no dobrze, może nie jedyne, ale jakże częste) to zwiększyć sprzedaż.

chyba już pora napisać coś o tvn…

Strategia, taktyka, komunikacja, reputacja, lans – tak możnaby skwitować hocki klocki jakie robi TVN. Sęk w tym, że to nie są żadne hocki klocki. Nie wiem, czy to efekt głęboko przemyślanej strategii, czy przypadku, czy może po prostu szczęścia i…

Trend w myślącym czołgu…

Od lat polski rynek internetowy wyraźnie odzwierciedla trendy światowe. Jednak dystans pomiędzy wydarzeniami światowymi a Polską wciąż się zmniejsza. Mimo to, naszemu rynkowi brakuje innowacyjności, w Polsce nie powstają przełomowe strategie, projekty. Centrum myśli kreatywnej w komunikacji marketingowej od dawna…