Kategoria myśli różne

Niedziela w IKEA

Niedziela w IKEA. Historia niereklamowa. Choć i o niej jest reklama.

Rok 2015 – jak było?

Rytuały w życiu, w marketingu konwencje to powtarzalne czynności z czasem tworzące zwyczaje. Takim zwyczajem jest prywatne, zawodowe, branżowe podsumowywanie minionego roku. Bilans dokonań, porażek, przychodów, strat to noworoczny standard. I ja wpiszę się w ten schemat.

Live marketing

Marketing i marka to obraz nimi zarządzających, ich zachowań i ich życia. Nie wierzę, że można stworzyć wiarygodną, przekonującą markę samemu będąc hipokrytą i oszustem.

Przykro mi

Przerażony wyborczą awanturą i jej skutkami postanowiłem podzielić się moją, dość ponurą obserwacją.

Marka a kisiel

Marka ustami zestrachanego marketingu krzyczy: Jak żyć w takich warunkach, jak żyć? :)

Historia Basi

Basia, żeby zwrócić moją uwagę musiała mnie czymś przyciągnąć. Może strojem, makijażem, sposobem poruszania się, a może jakąś swoją pozazmysłową cechą?

Majonez, ketchup i musztarda

Ciemnoczerwony sos podawany na zimno. Sprzedawany jako produkt gotowy. Zimny sos, którego głównym składnikiem są ziarna gorczycy i ocet. Emulsja powstająca w wyniku zmieszania oliwy z surowymi żółtkami.

Zadarty nos marketera

Ludzko, w codziennych prywatnych kontaktach doceniamy skromność. Lubimy ludzi którzy umieją się przyznać do błędu, mają do siebie dystans, są dowcipni. Czy tego samego oczekujemy od osób zarządzających markami już nie wspominając o samych markach?

Marketingowa niespodzianka

Niespodzianka to coś, czego się ktoś nie spodziewa, to również prezent będący dla obdarowanego zaskoczeniem