kreacja w internecie…

Patrzę sobie na nasz kochane społecznościowe media i widzę, że co chwila ktoś dzieli się, komentuje, chwali, krytykuje cudze kreatywne dokonania. Każdy ma coś do powiedzenia, każdy ma jakąś opinię.

730972_laced_banana_4

Od czasów „Wyróżnij się lub zgiń” niewiele się zmieniło. Inaczej pisze się strategie, inaczej tworzy marki, innego zaangażowania oczekuje od marketerów, ale kreatywność i kreacja zawszę są w cenie i ich zasady nie podlegają zmianom. Można zmienić styl, ale zadanie i tak pozostanie takie samo. Chodzi o to by stworzyć coś nowego, odkryć nieujawniona prawdę, inaczej spojrzeć na zagadnienie.

Ilość komunikatów się zwiększa, tak jak zwiększa się liczba konsumentów do których komunikat powinien dotrzeć. Dróg dotarcia może być bardzo dużo, lecz wszystkie niekreatywne są ślepe.

Niestety niewiele jest komunikatów, reklam i aktywności marketingowych, które spotykają się z szerszym uznaniem. Nie inaczej jest w internecie. A właściwie w internecie jest nawet gorzej. Jest mnóstwo sieczki i chłamu. Raz na jakiś czas coś fajnego się pojawi, ale nawet te fajne rzeczy mają sporą szansę pozostać niezauważone.

Odważyłem się napisać artykuł do interaktywnie.com na temat kreacji w internecie. Możecie go przeczytać tu.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.