jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe…

W dzisiejszym świecie proces zakupowy nie jest już klasycznym lejkiem.

Przechwytywanie

Konsumenci inaczej poszukują i wybierają produkty. Jeśli, drogi marketerze, jeszcze tego nie wiesz, pora najwyższa uzupełnić wiedzę.

Włączamy głośniki, czekamy chwilę i poświęcamy poranne 5 minut chłonąc wiedzę wprost od McKinsey’a 🙂

[swfobj src=”http://branddoctor.pl/wp-content/uploads//2009/12/CDJ-v1.swf” align=”none”]

Jeśli ktoś ma dostęp do pełnych materiałów McKinsey – cały artykuł można przeczytać tu.

___

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.