hotel w szwajcarii…

Hotel w Szwajcarii kojarzy się zawsze z czymś ekskluzywnym, komfortowym, wyjątkowym.

Od razu myślimy, że w Szwajcarskich hotelach mieszkają tylko bogaci. No, co najmniej zasobni. W większości przypadków takie myślenie jest uzasadnione. Szwajcaria to bogaty kraj dla bogatych ludzi… Na pewno?

Mimo, że życie w Szwajcarii wcale nie należy do najdroższych, a częstokroć szwajcarska codzienność okazuje się porównywalna z polską, marka symbolizowana białym krzyżem na czerwonym tle, kojarzy się z dużymi pieniędzmi.

Tym ciekawsze i bardziej nowatorskie, a w zasadzie przewrotne, jest zrealizowanie pomysłu na bezgwiazdkowy hotel. Tak. Taki hotel, co nie ma ani jednej gwiazdki jest usytuowany w szwajcarskiej,  drogiej rzeczywistości. W pobliżu st. Gallen, blisko jeziora bodeńskiego i niemieckiej granicy.

0_stars_hotel

Po co robić coś takiego w w takim miejscu?

Zanim odpowiedź kilka cech „hotelu”: tani (6-16 €), siermiężny, o architekturze bunkra, bez okien, z betonowymi ścianami, bez ogrzewania i ciepłej wody.

No więc po co? Chyba tylko po to, aby się wyróżnić. Nic dziwnego, skoro inwestorzy to artyści! I to się chyba im udało, skoro media chętnie o hotelu mówią(CNN), a instytucje opisujące zjawiska marketingowe zauważają go jako oznakę nowych trendów…

Jakby ktoś chciał tam przenocować to polecam: Zero Star Hotel®.

Tylko czekać, jak ta nazwa stanie się dobrze rozpoznawalną, ekskluzywną marką.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.