żyjzdrowo…

Żyj zdrowo. Ile razy słyszeliśmy to hasło i ile razy próbowaliśmy? Ile razy się nie udało? Przyznam szczerze, że mi wielokrotnie.

Ale to się zmienia i może dlatego wpisów mniej. Mniej komputera, więcej kontaktów w realu, dużo świeżego powietrza, sporo ruchu. Oj to wciąga! I jest całkiem fajne!

Nie dość, że odczułem to na własnej skórze, to jak się okazuje, robi się o tym całkiem sympatyczne kampanie.

I to finansowane przez Ministerstwo Zdrowia!

Nie, nie nasze Ministerstwo niestety. Chodzi o brytyjski NHS, który jak rozumiem jest angielskim odpowiednikiem naszego NFZetu.

Tenże NHS sfinansował kampanię – chyba należałoby ją nazwać społeczną – promującą zdrowy tryb życia. Przygotowany spot jest oczywiście tylko jej drobną cząstką. Ale warto na niego zerknąć bo to cieplutki, bajkowy może trochę, filmik.

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/01/change4life.flv 320 240]

Osią kampanii jest strona internetowa o charakterze poradnikowym www.change4life.com. W przeciwieństwie do NHS już niestety tylko po angielsku 🙁

A temat – zdrowo odżywianie, więcej ruchu, dłuższe życie – mimo, że okropnie banalny BARDZO aktualny.

Doczekamy się kiedyś u nas takiego strategicznego myślenia?

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.