Jeszcze w październiku ubiegłego roku, chwilę po ogłoszeniu swoich kłopotów dowiedzieliśmy się o zakusach BNP Paribas. Tak, tak chodzi o Fortis Bank.
W Polsce informacja o planowanym przejęciu pojawiła się na stronach BNP już 9-go października – o tu. Strona internetowa fortisa też podobny komunikat zawiera – tu. I zgodnie z informacją o planowanym sfinalizowaniu transakcji w pierwszym kwartale 2009 coś się dziać zaczyna. Już w grudniu w pressie zobaczyliśmy poniższe ogłoszenie:
Krótko, lakonicznie, ale wiarygodnie i na temat.
I zapewne niedługo – bardzo niedługo, zaczną znikać fortisowe oznakowania i pojawią się BNPowe gwiazdki.
Szkoda mi fajnego, nowoczesnego logotypu, świetnej linii strategicznej i kreatywnej, przejrzystej komunikacji reklamowej. Pisałem o tym już kiedyś i chętnie przypomnę. Oto jeden z lepszych strategicznie, prostszych i bardziej przejrzystych, moim zdaniem, spotów wizerunkowych, jakie w ogóle nakręcono:
[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/01/fortis_drawing.flv 320 240]
Szkoda mi też jednego z fajniejszych gridów jakie wykorzystano w spotach reklamowych:
[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/01/fortis_image.flv 320 240]
Ciekawe co pokaże BNP.
jakoś ostatnio mało konkretnie piszesz .. pewnie i oglądalność spadła… wpływ zimowej aury?
Mało konkretnie. Ups – sorry. Ale bardziej sorry za to, że rzadziej. Ale już się poprawiam. Vide nowy wpis.