zmieni się na bank…

Jeszcze w październiku ubiegłego roku, chwilę po ogłoszeniu swoich kłopotów dowiedzieliśmy się o zakusach BNP Paribas. Tak, tak chodzi o Fortis Bank.

W Polsce informacja o planowanym przejęciu pojawiła się na stronach BNP już 9-go października – o tu. Strona internetowa fortisa też podobny komunikat zawiera – tu. I zgodnie z informacją o planowanym sfinalizowaniu transakcji w pierwszym kwartale 2009 coś się dziać zaczyna. Już w grudniu w pressie zobaczyliśmy poniższe ogłoszenie:

fortis

Krótko, lakonicznie, ale wiarygodnie i na temat.

I zapewne niedługo – bardzo niedługo, zaczną znikać fortisowe oznakowania i pojawią się BNPowe gwiazdki.

Szkoda mi fajnego, nowoczesnego logotypu, świetnej linii strategicznej i kreatywnej, przejrzystej komunikacji reklamowej. Pisałem o tym już kiedyś i chętnie przypomnę. Oto jeden z lepszych strategicznie, prostszych i bardziej przejrzystych, moim zdaniem, spotów wizerunkowych, jakie w ogóle nakręcono:

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/01/fortis_drawing.flv 320 240]

Szkoda mi też jednego z fajniejszych gridów jakie wykorzystano w spotach reklamowych:

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/01/fortis_image.flv 320 240]

Ciekawe co pokaże BNP.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.