Gorget to po angielsku żorżeta. To materiał tkany z wełny, bawełny lub jedwabiu tzw. splotem płóciennym, czyli najprostszym ze splotów.
Cechą charakterystyczną żorżety (szczególnie jedwabnej) jest to, że ubrania z niej uszyte są zwiewne, świetnie układają się na sylwetce.
Na początku września 2021, po dniach myślenia, kopania w insightach, ścieżkach zakupowych, trendach, po wielu godzinach przeglądania produktów i komunikacji konkurencji i wreszcie po warsztatach strategicznych stworzyłem strategię dla marki ILUM (autorką nazwy, jeśli dobrze pamiętam, jest Maja Ganszyniec).
Marka zyskała osobowość, została ubrana w cechy charakteru, filozofię, a całość ukoronowana wymyślonym przeze mnie claimem:
Produkty marki miały mieć swoją premierę na początku 2022 na targach we Frankfurcie. Niestety całość została odsunięta do nie wiadomo kiedy, a ja zakończyłem współpracę z tym klientem. Pozostawiłem po sobie strategię i zalążek współpracy projektowej marki z Karimem. Zapomniałem o tym.
1 grudnia 2022 coś mnie tknęło i… tadam! bum!
Euro-Light, właściciel marki ILUM, w październiku pokazał markę i produkt podczas targów Light+Building 2022. Zmaterializowało się! 🙂
Na targi dla ILUM Karim zaprojektował lampę nazwaną GORGET.
Na obrazkach skrawki strategii, sam produkt i jego ekspozycja na targach.