Dźwięki smaku

Dźwięk w reklamach jest jednym z tych parametrów, który najlepszy nawet obraz i montaż może popsuć albo uwypuklić.

sound_of_taste

Zawsze najbardziej podobały mi się reklamy, w których dźwięk grał jedną z głównych ról. Pewnie dlatego też uwielbiam dobre reklamy radiowe (a może dlatego, że ich tak niewiele?). Wielokrotnie o tym pisałem (np tu albo tu, albo tu).

schwartz

Londyński oddział Greya pracujący dla producenta przypraw – firmy Schwartz, podjął próbę dźwiękowego zobrazowania smaku. Zobaczcie:

Making off dokładnie wyjaśnia czemu ta reklama nazywa się Sound of Taste:

W dźwięku, jego natężeniu, ale również w obrazie Schwartz przypomina mi trochę słynnego już Lurpaka:

http://www.youtube.com/watch?v=_fQuR-pNuPo

http://www.youtube.com/watch?v=c9ox1tMRyyk

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.