Kiedyś pisałem o TV internetowej, która coraz częściej gości na naszych monitorach. Przed chwilą tu przeczytałem kilka słów, jak TV zaczyna się również rozpychać na ekranach naszych telefonów komórkowych. Zerknijcie na to:
Co prawda liczby nie obejmują Polski, ale skoro tak wiele dzieje się tuż za naszymi granicami to i nas to wkrótce dotknie. Pewnie szybciej niż byśmy chcieli i się spodziewamy. Dwucyfrowy wzrost, to coś o czym marzy każda firma. Świat posuwa się w gigatycznym tempie. Zalewają nas informacje. Jesteśmy bombardowani komunikatami. Reklamowymi, informacyjnymi. Mało tego. Wciąż nam mało! Chcemy więcej i więcej! Jak w tym natłoku i w sumie bałaganie odnaleźć miejsce na własną markę? Jak trafić do naszego konsumenta? Gdzie go przyłapać? Jak przyciągnąć? Jak zająć miejsce w jego umyśle?
Strategia komunikacji to już nie tylko wymyślanie wielkich pomysłów i odgadywanie sposobów na inne powiedzenie o tym samym. To również poszukiwanie miejsc, gdzie możemy naszego konsumenta spotkać. Kilka słów powiedzieć, coś napisać, zainteresować. Strategia reklamowa, czy strategia komunikacji to teraz również wynajdywanie miejsc. Miejsc w umyśle, ale również miejsc na komunikat.
TV w telefonie to kolejny trend wart odnotowania – do koszyka propozycji dla naszych klientów.
Jak to wszystko spamiętać nie pisząc bloga? 🙂