trudne początki

Reklama, komunikacja i wszystko co z nią związane to nie jest łatwy biznes. Klienci wymagają by być skutecznym przekonywującym i zaciekawiającym. Zawsze tego wymagali i to akurat, od lat się nie zmieniło.

Pewnie dlatego mamy do czynienia z coraz to dziwniejszymi tworami jak np. niedawny sobowtór Clooneya. Lecz ten sposób promocji Polski wydaje się być najwyższym kunsztem wiedzy i doświadczenia reklamowego, jeśli się go porówna z poniższymi obrazkami. Takich i podobnych layoutów można w sieci odnaleźć całe pokłady. Subiektywnie wybrałem dla Was pięć najciekawszych.

Nie ma to jak reklamowanie suszarki przy użyciu łysych…

1

Albo świnka harakiri:

2

Wytrzymała folia od DuPont idealnie nadaje się do przenoszenia noworodków.

3

A ta Pani jest nosicielem syfilisu i rzeżączki – najs.

4

I na koniec, nie ma to jak skuteczna farba do tkanin 🙂

5

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku. Prawdopodobnie jedyny strateg, który swoją zmaterializowaną strategię może oglądać w muzeum.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *