Reklama, komunikacja i wszystko co z nią związane to nie jest łatwy biznes. Klienci wymagają by być skutecznym przekonywującym i zaciekawiającym. Zawsze tego wymagali i to akurat, od lat się nie zmieniło.
Pewnie dlatego mamy do czynienia z coraz to dziwniejszymi tworami jak np. niedawny sobowtór Clooneya. Lecz ten sposób promocji Polski wydaje się być najwyższym kunsztem wiedzy i doświadczenia reklamowego, jeśli się go porówna z poniższymi obrazkami. Takich i podobnych layoutów można w sieci odnaleźć całe pokłady. Subiektywnie wybrałem dla Was pięć najciekawszych.
Nie ma to jak reklamowanie suszarki przy użyciu łysych…
Albo świnka harakiri:
Wytrzymała folia od DuPont idealnie nadaje się do przenoszenia noworodków.
A ta Pani jest nosicielem syfilisu i rzeżączki – najs.
I na koniec, nie ma to jak skuteczna farba do tkanin 🙂