Nie, nie będe tłumaczył, co to jest insight. Zamiast tego opowiem historyjkę.
Każdy z nas (a przynajmniej większość) sporo pracuje. Nawet, jeśli w jakiejś chwili nie pracuje, to odpoczywając asymiluje informacje, które są nam w pracy potrzebne. Albo czerpiemy jakieś inspiracje podglądając naturę, albo nie przełączamy telewizora w trakcie reklamowych przerw, albo wyłapujemy z otoczenia słowa i dźwięki, których kiedyś może użyjemy. Kiedyś użyjemy, jeśli je zapamiętamy. A zapamiętamy, jeśli uda się nam skupić, skoncentrować. A jako, że lubimy to co robimy i staramy sie zapamiętywać wszelkie sygnały z otoczenia, musimy być wciąż skupieni.
A więc skupcie sie i obejrzyjcie ten film:
[flv:/video/pill.flv 320 240]
To przykład, jak w pełni opierając się na insighcie, można skontruować kreatywny komunikat.
niezłe choć 1. skojarzenie to księżyc w pełni 🙂
no i co to jest ten insight? a sight into inside? nie kumam…
no czekam na nowe madre wpisy i nic!!
co sie dzieje?!…
Faktycznie się trochę opuściłem…
Obiecuję kilka nowości w przyszłym tygodniu.
Jaki insight? To najprostszy sposób na omawianie Advertising & creative idea w powiązaniu z cechą produktu (RTB dla korzyści oraz samej/ych tabletek) w oddaniu najważniejszej korzyści wynikającej z używania produktu. That’s all.
Janku, proste nie oznacza łatwe do wymyślenia. Choć po obejrzeniu wydaje się oczywiste.
Ale żeby na to wpaść trzeba „insight” dostrzec i go umiejętnie wykorzystać. Jaki on jest w tym przypadku? A taki jakie hasło! A że to „Advertising & creative idea w powiązaniu z cechą produktu” to tym lepiej!
„Komentator” pytał co to takiego „insight ” – odsyłam do artykułu Pentora – http://www.pentor.pl/17580.xml