do wyboru…

Tym razem dwa spoty w zasadzie bez komentarza… No może z malutkim.
Pamiętacie animacyjno-3D-filmowe spoty HP? Jeśli nie możecie skojarzyć, to po obejrzeniu tego filmiku na pewno się Wam przypomni.
Dodam tylko, że moda na seriale reklamowe nie mija. I ja produkcję takich sequeli gorąco popieram. Strategicznie, taka kontynuacja to strzał w dziesiątkę. Medialnie i PRowo, tym bardziej.

[flv:/video/HP.flv 320 240]

Kolejny filmik, to pomysł bazujący na „możliwości wyboru”. Baza jest już stara jak historia reklamy, ale podejście nowe i wciągające. Warto go obejrzeć – ma w sobie taki ciepły, fajny humor.

[flv:/video/Good_to_have_choices.flv 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.