świat macintosh’a…

Czy to strategia czy po prostu news? Jednak to strategia – kolejne drobiazgowo zaplanowane działanie Apple. Większość czasopism, nawet tych o kompletnie innych zainteresowaniach, chętnie pisze coś o Apple. Dlaczego? Bo ludzie chcą wiedzieć co się dzieje u technologicznego trensettera. Ot co. Case Apple staje się strategicznym wzorem postępowania z marką. Warto go znać, obserwować i wyciągać wnioski – dla siebie, dla prowadzonej marki, dla lepszej percepcji społecznych oczekiwań.

W San Francisco odbywa się konferencja Macworld.
Wszystkie elektroniczne media poświęcone komputerom, nowinkom ze świata techniki i oprogramowaniu huczą od informacji o konferencji i zastanawiają się czym Jobs nas zaskoczy.
Co już wiemy?

  • dowiedzieliśmy się, że Apple sprzedało już 4 mln iPhone’ów
  • wczoraj zobaczyliśmy ultracienkiego i superlekkiego MacBook’a Air

Jakie jeszcze niespodzianki przygotował Jobs?
Update na bieżąco.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.