spot BPH – część 2 i na dodatek mBank…

Chyba przestałem lubić ten bank i ich komunikację. I to mimo wątpliwości co do negatywnej percepcji przerobionego spotu.
Dlaczego? Ano dlatego, że raptem z YouTube zniknęły wszystkie opublikowane reklamy BPH. Co śmieszniejsze i te przerobione, i te oryginalne! Wszystkie. Jak bardzo chcecie sobie przypomnieć spot BPH, to mam go w moich archiwach. Na żądanie (w formie komentarza do tego wpisu) mogę go wysłać mailem.
Ale BPH to nie jedyny kwiatek dnia dzisiejszego.

Kolejny to mBank. W mbanku niestety mam konto. Już niedługo.
Z numeru 2279 o godzinie 14:44 dostałem smsa o treści:
„mBank: W skutek bledu Visy na Twoich rachunkach zaksiegowano nieprawidlowe saldo. Pracujemy na rozwiazaniem problemu. Biezace informacje www.mbank.pl”
Pierwsze moje skojarzenie to phishing. Drugie to zerknięcie na maila. A tam mail o podobnej treści. W mailu link do bloga mBanku. Zalogowałem się na konto. I w tym momencie szlag mnie trafił! Dlaczego? Zerknijcie na tego bloga. Niestety 14-go wypłacałem kaskę z bankomatu… Visa tu coś wyjaśnia, ale dość mętnie.

Nie życzę Wam takich przeżyć.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.