rok temu…

Ponad rok temu pisałem o raporcie Durexa przy okazji przypominając kilka znakomitych spotów tej marki.Dziś, wracając do tematów seksualnych chciałbym uczynić coś, co na blogach rzadko się zdarza. Poświęcić chwilę na mniej spektakularne i powolutku odchodzące w niepamięć (przynajmniej jeśli chodzi o kreatywność) medium. Chodzi o prasę: dzienniki, tygodniki itd.

Najpierw layout:

Durex

A teraz czemu prasa (moim zdaniem) odchodzi w kreatywne zapomnienie.

Są dwa powody – po pierwsze o wiele trudniej jest popełnić coś na prawdę kreatywnego (innowacyjnego) niż w jakimkolwiek „ruszającym się” medium, po drugie każdy (albo przynajmniej prawie każdy) tytuł drukowany ma swój internetowy odpowiednik.

A na dodatek, sądząc po ostatnich wskaźnikach oglądalności reklam w periodykach, ludzie na reklamy w prasie zwracają coraz mniejszą uwagę.

Tym bardziej taki, jak powyższy, rodzynek godny jest zauważenia i pokazania.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.