Wydaje mi się, że każdy w tej branży ma swoją ulubioną agencję. Taką, której filozofia nam w większości odpowiada.I w końcu taką, z którą (w której) chcielibyśmy pracować.
W moim przypadku tą agencją jest fallon. Rozumiem i zgadzam się z ich sposobem działania i myślenia. Bardzo lubię ich kreacje. A filozofia podejścia do strategii i skuteczności działań reklamowych jest tą którą sam wyznaję 🙂 (dla zainteresowanych szczegółami polecam książkę napisaną w 2006 przez m.in. Pata Fallona „Juicing the orange” – książka ma też polskie wydanie).
Ale wracając do kreacji. Oto dwa (z dość dużej serii), moim zdaniem najlepsze, spoty przygotowane przez Fallon Minneapolis dla Travelers Insurance:
[flv:http://www.youtube.com/watch?v=5G7bGBUlx2M 320 240]
[flv:http://www.youtube.com/watch?v=mp7Uc5a_XRE 320 240]