ulubiona agencja…

Wydaje mi się, że każdy w tej branży ma swoją ulubioną agencję. Taką, której filozofia nam w większości odpowiada.I w końcu taką, z którą (w której) chcielibyśmy pracować.

W moim przypadku tą agencją jest fallon. Rozumiem i zgadzam się z ich sposobem działania i myślenia. Bardzo lubię ich kreacje. A filozofia podejścia do strategii i skuteczności działań reklamowych jest tą którą sam wyznaję 🙂 (dla zainteresowanych szczegółami polecam książkę napisaną w 2006 przez m.in. Pata Fallona „Juicing the orange” – książka ma też polskie wydanie).

Ale wracając do kreacji. Oto dwa (z dość dużej serii), moim zdaniem najlepsze, spoty przygotowane przez Fallon Minneapolis dla Travelers Insurance:

[flv:http://www.youtube.com/watch?v=5G7bGBUlx2M 320 240]

[flv:http://www.youtube.com/watch?v=mp7Uc5a_XRE 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.