odważny bank…

To nie są dobre czasy dla banków.Szczególnie dla ich reklam.

Trzeba na prawdę dobrego pomysłu i bardzo dobrego wykonania, żeby odważyć się na emisje wizerunkowe. Dodatkowo trzeba być BARDZO pewnym, ze instytucja działa przejrzyście i bezpiecznie. Bo teraz jest czas szalejącego tryvertising’u czyli próbowania, prześwietlania, testowania i sprawdzania każdego produktu i każdej marki na długo przed jej zakupem – czas eskalacji trendu opisanego już w kwietniu 2005! A banków to dotyczy w sposób szczególny! Tym większy mój szacunek budzą spoty takie jak ten:

[flv:http://www.youtube.com/watch?v=up9LipCONDI 320 192]

To praca dość młodej i (chyba) niesieciowej agencji z San Francisco o nazwie Venables Bell & Partners. Agencji, która ma bardzo fajną filozofię: „Our intentions are good”. Takie łatwe i proste zdanie, a jakże zaciekawiające.

Warto zerknąć na ich inne prace – polecam ich spoty zrealizowane dla Intela, o np. ten:

[flv:http://www.youtube.com/watch?v=jqLPHrCQr2I 320 192]

Więcej znajdziecie na ich stronie: Work  @  Venables Bell & Partners.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.