kryzys jest zabawny…

Kryzys jest zabawny a kreatywność kpiarzy nie zna granic.

I nikt by nie przypuszczał, że z kryzysu można zrobić dowcip. A może po prostu nie ma innego wyjścia? W obliczu padających jak kawki instytucji finansowych, aresztowań kluczowych postaci giełdy, państwowej pomocy i dokapitalizowywania banków, rządowych dopłat do produkcji samochodów, kolejnych segmentów gospodarki wyciągających żebraczą łapkę, pewnie nie ma innego wyjścia. Można płakać, ale to do niczego nie prowadzi. Można też się śmiać – i to jest jakiś pomysł.

Oby to co zobaczycie nie stało się prorocze. Miłego oglądania 🙂

ford

goodyear

yahoo

nike

xerox

lg

ferrar

dell

citi

cisco

chrisler

3m

Moim faworytem jest dell 🙂

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.