biedny zajączek…

Wszyscy pokazują świąteczne spoty namawiając nas do zakupów. Część z nich, jak słynne już ciężarówki coca-coli, jest po face liftingu, część to zupełnie nowe i swierzutkie produkcje. Wiele z reklam zupełnie odstaje od strategii hołdując call-to-actionizmowi. Na siłę i częstokroć bez większego sensu krzyczą „kup, kup, kup”. No i ludziska kupują.

Ale są też perełki. Oczywiście niezawodne ostatnio Apple zafundowało nam kolejną, tym razem świąteczną odsłonę serii Mac vs PC.

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2008/12/apple__i_can_do_anything_holiday_2008.flv 320 240]

Żal mi zajączka. Ale i tak uwielbiam tą serię.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.