kopamatakawa…

Przed chwilą zobaczyłem nowy spot Kopiko. Spot, jak spot. Nic nowego, nic specjalnego. Ot jeden z wielu spotów jakich w kawowym biznesie bez liku. A jednak…

A jednak coś w nim jest. Coś oprócz kolejnej odsłony wzgórz Jawy, sypiących się ziaren, dymków ze stocku i omówienia składników mieszanki. Jest naciągany i mało śmieszny zaspany gość. Nie, nie on jest ważny. To kolejny typ „głupka” jakiego używa się gdy nie ma pomysłu, a klient życzy sobie humoru. Ten spot ma w sobie coś zupełnie innego.

Ma hasło. I dla hasła ten spot warto zobaczyć:

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

2 komentarze

  1. Trafiłem na ten blog z appleipads.pl gdzie kliknąłeś "Lubię to". Na początku wydawało mi się, że jesteś moim znajomym dlatego zdecydowałem się kliknąć w miniaturkę. Okazało się jednak, że to nie ty ale zobaczyłem link do twojej strony i mnie zaciekawiło. Szczególnie ten post. Muszę ci powiedzieć, że pracowałem na promocji tej kawy. Bardzo ludziom smakowała jednak nikt z nas pracujących pomimo zastrzeżeń pracodawcy nie zdecydował się na powiedzenie choćby raz komukolwiek tego… sloganu. Moim zdaniem jest totalnie beznadziejny 🙂 reklama w ogóle do mnie nie przemawia ale z tej głupoty mimo wszystko zapamiętuje się markę. Tak to już działa… 🙂 Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.