wybory prezydenckie 2010…

Nie wypowiadam się o polityce i tym razem też tego nie zrobię. Temat, o którym piszę jest okołopolityczny 🙂

Nie rozumiem czemu my Polacy mamy tak duży problem z wyrażeniem własnej opinii w postaci oddania głosu, a tak mały kłopot sprawia narodowi krytykowanie i czepianie się wszystkiego. To szczególnie widać w przypadku rozmów o polityce. Ci co najgłośniej krzyczą nie głosują.

Ja uważam, że głosować trzeba. Bo z gadania coś może wyniknąć, z głosowania wynika!

Dziś rano oglądając jedną z telewizji informacyjnych 🙂 dopadł mnie Borys Szyc. Najpierw go tylko usłyszałem i pomyślałem, że to jakaś nowa odsłona kampanii Axe, ale okazało się, że mówił o strachu. O strachu przed głosowaniem.

Długo szukałem tego spotu aż w końcu trafiłem na całą serię, którą z przyjemnoscią Wam prezentuję (w kolejności od moim zdaniem najfajnieszego):

Arek Jakubik

Borys Szyc

Tomasz Karolak

https://www.youtube.com/watch?v=auoN8ZgBq8Q

Magdalena Boczarska

https://www.youtube.com/watch?v=9uTSC9VzdTE

i najsłabszy, moim zdaniem, Kuba Wesołowski

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

3 komentarze

  1. Dobrze, że pojawiają się takie kampanie, miejmy nadzieję, że nastąpi w końcu zmiana podejścia do brania na siebie choćby najprostszej odpowiedzialności za swój los. Mam wrażenie, że nadal w wielu sprawach aktualne jest w Polsce podejście bierny, mierny ale wierny…

  2. Problem nie leży tylko w tym że jesteśmy bierni. Media są za to odpowiedzialne. Ciągle nie mamy dostępu do programów wyborczych wszystkich ugrupowań politycznych. W zasadzie jesteśmy skazani na PIS, SLD, PO, PSL. Trzeba zwiększyć ofertę wyborczą, tylko jak zmusić media żeby przestały nam narzucać swój syf?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.