jaki to ma sens?…

Ja podziwiam niektórych klientów. Wydają kaskę na kampanie, nawet z fajnym pomysłem. Kampania się kończy i…I o wydanych/zainwestowanych pieniążkach się zapomina. Oto przykład:

20090908377

Ten billboard sfotografowałem dziś. Wracam do domu i potulnie wystukuję (kilkukrotnie się myląc) skomplikowany adres i…

jakoni

Nie winię „GSZ Studio Szmyd Zaborowski Sp. Jawna z siedzibą w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 2B”, ale dziwię się ich zleceniodawcy.A może w zasadzie dziwię się, że adres nie został nigdzie przekierowany lub… no właśnie co należałoby w takiej sytuacji zrobić? Moim zdaniem tu powinna się pojawić odpowiedź w stylu „kupili dom w…”, albo coś podobnego. Ale „rejestracja zakończona”? WTF?

Sprawdzam dalej: google cache trzyma stronę formularza, więc wiem, że dane przetwarza GSZ, a whois pokazuje:

domena

Zatem wiem kto i jak oni to zrobili, ale nie wiem po co. I nie chcę wiedzieć. Rety, jak mnie coś takiego wkurza!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.