wibrator…

Czy Philips chce konkurować z durexem?

Designem produktu, pewnie może nawet zwyciężyć, ale czy to jest firma, od której kupimy takiego cosia? Kto uwierzy, że Philips może być fachowcem od aparatów do masażu? Kategoria produktów Philipsa, w jakiej się to cacko znalazło to relationship-care – podtrzymywacz związku 🙂

HF8400_00-GAL-global

Opis produktu brzmi – najbardziej satysfakcjonująca zabawka dla dwojga. Czy siła marki Philipsa może wprowadzić go na  rynek zajęty przez specjalistów? Ale wróćmy do produktu. Na stronie produktu Philips opisuje możliwe sposoby użycia oraz funkcje urządzenia. Jest też kilka zdjęć:

Jak działa? O tak 🙂

F400013496-FIL-global-001

Sposób użycia przez kobietę (dlaczego wydaje mi się, że to męska ręka?):

F400013104-FIL-global-001

I przez mężczyznę:

F400013493-FIL-global-001

Z niecierpliwości czekam na spot/kampanię reklamującą ten produkt.

Jedyne, co znalazłem to jakiś dziwny spoto-informacjo-prezentacjo-filmik:

[flv:http://www.youtube.com/watch?v=HtcTCfDeMBQ 320 240]

Ale jak/jeśli będzie jakiś spot TV, to ciekawe na co Philips się odważy.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.