Czy Philips chce konkurować z durexem?
Designem produktu, pewnie może nawet zwyciężyć, ale czy to jest firma, od której kupimy takiego cosia? Kto uwierzy, że Philips może być fachowcem od aparatów do masażu? Kategoria produktów Philipsa, w jakiej się to cacko znalazło to relationship-care – podtrzymywacz związku 🙂
Opis produktu brzmi – najbardziej satysfakcjonująca zabawka dla dwojga. Czy siła marki Philipsa może wprowadzić go na rynek zajęty przez specjalistów? Ale wróćmy do produktu. Na stronie produktu Philips opisuje możliwe sposoby użycia oraz funkcje urządzenia. Jest też kilka zdjęć:
Jak działa? O tak 🙂
Sposób użycia przez kobietę (dlaczego wydaje mi się, że to męska ręka?):
I przez mężczyznę:
Z niecierpliwości czekam na spot/kampanię reklamującą ten produkt.
Jedyne, co znalazłem to jakiś dziwny spoto-informacjo-prezentacjo-filmik:
[flv:http://www.youtube.com/watch?v=HtcTCfDeMBQ 320 240]
Ale jak/jeśli będzie jakiś spot TV, to ciekawe na co Philips się odważy.