Internet w telewizji

Kiedyś mówiło się, że reklamowanie usług internetowych w mediach tradycyjnych nie ma sensu, bo przecież TV, OOH, prasa się nie klika. Dziś już klika. 🙂

aleo

Reklamowane są usługi wszelakiej maści. Od serwisów konktentowych po e-commerce. Zajmijmy się chwilę tymi ostatnimi. Albo nie, niech się sami sobą zajmą, a my pooglądajmy 🙂

Aleo, to „kompleksowa platforma handlowa dla firm”. Jako że miałem coś z nią wspólnego, nie będę jej ani polecał ani odradzał. Wspomnę, tak żeby nieco nawiązać do poprzedniego wpisu o tym jak dziś wygląda polska reklama, że kreację robiła agencja interaktywna.

Więcej tu.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.