czerwona czy niebieska…

Fajny pomysł, prosta i czytelna prezentacja wyników. Natychmiastowa analiza konkurencji. No i do tego fajne hasło: „Śledź rywali. Potem zjedz ich lunch.” Może tylko kolejność należałoby skorygować. Ale wszystkie te atrybuty to cechy dobrej strategii i przejrzystej i przekonywującej egzekucji pomysłu strategicznego.
To również pomysł na serwis compete.com. Na serwis, który porównuje. Wszystko ze wszystkim. No może prawie wszystko. Bo wyniki nie są (dla polskich stron) szczególnie wiarygodne. Sami popatrzcie:

Bez względu na to jak długo potrwa zgromadzenie i zanalizowanie danych dla polskich stron, warto poczekać. Bo wyniki będą nadzwyczaj interesujące.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.