boją się, czy nie…

9 dni temu pisałem o dziwnym spokoju i ciszy wokół dwóch nowych banków. Sugerowałem, że to może cisza spowodowana kryzysem, zmiana strategii, a może jeszcze coś innego.

W dzisiejszym Mediarun’ie znalazłem notkę, że o żadnym strachu nie ma mowy. Wszystko zgodnie z planem, normalnie itp. itd.

No i fajnie. Ale jak to się ma do wcześniejszych (z początku roku) zapowiedzi otwarcia we wrześniu, gigantycznych kampanii reklamowych, spektakularnych eventów i innych niespodziewajek.

Ja poczekam, ale czy na otwarcia tych banków poczekają nasze pieniądze? Czy już dawno będa ukryte w szafce z bielizną?

Na razie, na osłodę dwa bankowe spociki – chiński i turecki:

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2008/10/china-bank.flv 320 240]

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2008/10/funny_turkish_bank_commercial.flv 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.