Się dzieje, prawda? 🙂

Znaczy w bankach się dzieje. Czasami szczerze, nikt nie ukrywa, po co coś reklamuje  („for money”), czasami nas ciut nabiera (vide lokata PKO BP), a czasami po prostu chce, żebyśmy jego ofertę wzięli pod uwagę. Poniżej przykład spotu, który w bardzo prosty sposób pokazuje wszystkie zalety jakie powinny nas do banku przekonać.

[flv:/video/Fortis.flv 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Jeden komentarz

  1. ABSOLUTNIE genialne

    przekonujące

    bez robienia głupka z oglądającego, inteligentnie prosto i bezpretensjonalnie

    od razu widać że to nie polskie, nawet jakby było po polsku…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.