lawina…

Wczoraj pokazał się nowy BARDZO CIEKAWY raport trendwatching.com.
Dla czytających po angielsku polecam jego lekturę. Możecie go pobrać klikając tu.

Postaram się codziennie omawiać jeden z wykrytych przez moja ulubioną organizację trendów.

Dziś o lawinie innowacji.

Zalewa nas morze innowacyjności. Nowe marki, nowe nisze, nowe koncepty, nowe produkty, nowe usługi. Dostrzegamy ich więcej niż kiedykolwiek. Dlaczego tak sie dzieje? Z dwóch (conajmniej) powodów. Po pierwsze obserwujemy więcej innowacji bo mamy więcej możliwości dokanania takiej obserwacji! I dlatego docierają one do nas z każdej strony. Ale ten przepływ informacji i łatwośc dotarcia do niej inspiruje i uwalnia kreatywność. Dostrzegamy, że innowacyjny może być kazdy. I każdy może odnieść sukces na tym polu. To nas motywuje.Czyli po drugie to uwolnienie umysłów. A my, biedni konsumenci nie mamy się jak przed tym wszystkim schować. A może nie chcemy? Np. dlatego, że też chcemy być zauważeni?A jeśli chcemy być zauważeni to dzielimy się własną innowacyjnością powiększając lawinę…

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 536