trzy pijane małpy…

Jak nazwać agencję aby każdy klient od razu ją zapamiętał? Czy „Trzy pijane małpy” to odpowiednia nazwa?Czy odpowiednia to nie wiem. Ale na pewno łatwa do zapamiętania.

A skoro już wiemy „kto”, to zobaczmy „co”… Oto część z serii spotów zrealizowanych przez agencję reklamową o agencji reklamowej która tworzy agencje reklamową, która robi spoty. Już na dzień dobry nieźle zakręcone… Wszystko po to by wypromować telewizyjną sztukę-komedię „:30 seconds”. Aha! I to wszystko w Australii.

Niektórzy twierdzą, że „Trzy pijane małpy” za bardzo odjechały…

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/08/23585_30_Seconds_Barbara_sml.flv 320 240]

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/08/23586_30_Seconds_Marion_sml.flv 320 240]

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2009/08/23587_30_Seconds_McBaney_sml.flv 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.