Siła przekonywania

Z dorosłymi jest jak z dziećmi. Można godzinami mówić, powtarzać, prosić i tłumaczyć, że czajnik jest gorący.

Nie uwierzą dopóki sami się nie oparzą. Zatem jak przekonać młodych, ale dorosłych już i mających prawo jazdy, że klepanie literek na telefonie podczas jazdy samochodem jest, delikatnie mówiąc, niebezpieczne? Przecież nie można ich narazić na wypadek, choć to zapewne byłoby najbardziej przekonujące. Jest na to sposób nie wymagający narażenia życia. Prawie nie wymagający.

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *