pożywka…

MediaFun jest niezawodny! Skąd Ty Maćku bierzesz te newsy? 🙂
No dobrze, ale do rzeczy! Moda na telewizje przez net staje się coraz dotkliwsza. Obawiam się, że za chwilę już komputer z łączem do internetu będzie obowiązkowym wyposażeniem każdego. Telewizory, radia i inne urządzenia po prostu wyrzucimy. Wyobrażacie sobie takie stosy sprzętu audio-video na wysypiskach?
Wśród projektów udanych bardziej (Joost – autorstwa wymiataczy od Skype’a i Kazaa’y) i mniej (nikogo tu krytykować nie będę) pojawiają się rodzynki. Niszowe, dla ograniczonej grupy odbiorców. Wreszcie dla nas, „reklamiarzy” coś wymyślono! Szacun!
Moim zdaniem pomysł wspaniały! Powędrował do zakładek po pierwszym czytaniu 🙂 Polecam! Firebrand

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.