płyń, płyń…

Dzisiejsza Gazeta Praca, strona 5.

Trochę słabe zdjęcie – ale wiadomo o co chodzi (zresztą internetowy odpowiednik możecie zobaczyć tu). Trochę narodu spełnia wymagania rekrutacyjne. Najbardziej mi się podoba „zorientowanie na rezultat”, choć „patent sternika jachtowego” też jest niezły 🙂

No i pytanko(a). Czy to posunięcie strategiczne, kreatywność agencji, czy kolejne przymrużenie oka. Nie, nie oka. Raczej kolejna (w)łódka…

Może w takim momencie warto przypomnieć słynnego Bosmana (pamiętacie ta kampanię? – to były czasy wielkiej czwórki w Greyu – Bimer, Mazurczak, Przybora, Zaniewski)

[flv:/video/Bosman_piwo_bezalkoholowe.flv 320 240]

A wracając do skojarzeń i wyśmiewania dziurawego prawa, już coś bardzo zgodnego z ogłoszeniem o pracę – łódka bols (wybaczcie dziwny początek, ale załapała się poprzednia reklama z bloku):

[flv:/video/Bols_Sport_Travel.flv 320 240]

Ciekawostka, co się dalej wydarzy. Czy to jednorazowe, czy będą kolejne odsłony?

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 536

3 komentarze

  1. Czy reklama TV Bols Sport Travel to jakaś nowa? Bo wydaje mi się, że to już ma swoje lata, a z wpisu wynika jakoby miał yo być początek.
    Co do samego ogłoszenia – jak zobaczyłem skan to powiedziałem głośno „ooo, to wydrukowali to?!”. Dlaczego? Bo chyba z 1-2 tygodnie temu sam słałem, a później od innych dostałem link do strony bols.pl/cv (bodaj – jeśli tak to już za sam adres plusik 🙂 z dokładnie tym ogłoszeniem. Wtedy wziąłem to jedynie za viral, żart, sposób na zebranie danych od internautów – na pewno nie za poważną rekrutację.

    Tak czy inaczej – marketingowo jedna z ciekawszych egzekucji tego roku.

  2. Łukasz, no pewnie, że Bols Sport Travel ma już swoją siwą brodę. Ta kampania była ciekawym wydarzeniem, dlatego to przypominam. Sądząc po ogłoszeniu rekrutacyjnym Grupy CEDC, jest jakiś pomysł na reaktywację łódki.
    Podobno wczoraj rano, w przeglądzie prasy, wspominał o tym również TVN24.

Możliwość komentowania została wyłączona.