o rany, #twitter nie działa…

Dzisiejsza awaria #twittera i 3 godzinna przerwa w odnawianiu tweetów (Twitter status) spowodowała dość szybką reakcję społeczności, w tym oczywiście blogerów. Tuż po awarii pokazało się kilka wpisów, co zrobić gdy nie można ćwierkać… Obawiam się, że to nie są wpisy żartobliwe. One są serio! 🙂

No to jedziemy. Co zrobić, gdy twitter nie działa?

  1. wyłączyć komputer i wyjść
  2. nasiusiać do ogródka najlepiej na krzaki pomidorów
  3. zadzwonić do swojego kongresmana…

Nie, dalej nie będę tłumaczył. Przeczytajcie sami. Tu.

No może jeszcze tylko punkt 6 – jedyny rozsądny – zbudować prawdziwą, realną społeczność. O! I to jest właściwe podejście!

___

Dopisek:

Dla używających #twitter’a i na poprawę humoru: sprawdźcie tagi #FrozenTwitterDay , #whentwitterwasdown , #twitterisfrozen…

Jeszcze kolejne artykuły na ten sam temat: WashigtonPost, TechCrunch

___

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.