Nowe PKO BP

To znaczy wcale nie nowe. Ale z nową platformą komunikacji. Taką, która budzi skojarzenia. Przynajmniej u mnie.

Już wyjaśniam – chodzi o skojarzenia z filmem. Dokładnie z tym filmem.

A tak wygląda PKO BP by DDB Warszawa. Jak się domyślam to pierwsza reklama z nowej odsłony – bez Szymona Majewskiego.

DDB_FB

Eeeee… No nie wiem…

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 536