Lem twierdził, że „nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta”. A jeśli pamięta, to ma to gdzieś… – moim skromnym zdaniem.
46% Polaków uważa, że reklamy kłamią [Trend Scope], ale 50% poleca innym produkty!
40% nie rozumie tego, co czyta [PISA, OECD], 30% rozumie, ale w niewielkim stopniu.
Przeciętny Polak dziennie jest bombardowany około 3000 komunikatów reklamowych.
Ponad połowa Polaków korzysta z dwóch mediów jednocześnie. a 43% w wieku do 29 lat korzysta z trzech na raz! [Pentor, TequilaPolska]
Żyjemy w świecie, którego nie jesteśmy w stanie pojąć. W świecie za szybkiej i za masowej komunikacji. Nasz mózg nie jest w stanie przetworzyć wszystkich dostarczanych mu informacji.
Jak zatem trafić do konsumenta? Nie znudzić go, nie zmęczyć, nie zniechęcić? Po prostu skrócić i uprościć komunikat, i podać go w jak największej ilości mediów!
Czego i Wam życzę!