mętlik…


Lem twierdził, że „nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta”. A jeśli pamięta, to ma to gdzieś… – moim skromnym zdaniem.
46% Polaków uważa, że reklamy kłamią [Trend Scope], ale 50% poleca innym produkty!
40% nie rozumie tego, co czyta [PISA, OECD], 30% rozumie, ale w niewielkim stopniu.
Przeciętny Polak dziennie jest bombardowany około 3000 komunikatów reklamowych.
Ponad połowa Polaków korzysta z dwóch mediów jednocześnie. a 43% w wieku do 29 lat korzysta z trzech na raz! [Pentor, TequilaPolska]
Żyjemy w świecie, którego nie jesteśmy w stanie pojąć. W świecie za szybkiej i za masowej komunikacji. Nasz mózg nie jest w stanie przetworzyć wszystkich dostarczanych mu informacji.

Jak zatem trafić do konsumenta? Nie znudzić go, nie zmęczyć, nie zniechęcić? Po prostu skrócić i uprościć komunikat, i podać go w jak największej ilości mediów!
Czego i Wam życzę!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.