Przejdź do treści

BrandDoctor

BrandDoctor

Weź pigułkę!

  • WSPÓŁPRACA
  • Sklep
    • Markosztuczki
      • Zamówienie
      • Moje konto
  • o autorze… [pl]
  • Media
  • kontakt…
  • Sklep 24hugs
  • WSPÓŁPRACA
  • Sklep
    • Markosztuczki
      • Zamówienie
      • Moje konto
  • o autorze… [pl]
  • Media
  • kontakt…
  • Sklep 24hugs

Kategoria: markosztuczki

Podoba się vs. rozumiem czyli Karim Rashid dla KROSNO D’SIGN

Podoba się vs. rozumiem czyli Karim Rashid dla KROSNO D’SIGN

4 lipca 202231 lipca 2022Dodaj komentarz do Podoba się vs. rozumiem czyli Karim Rashid dla KROSNO D’SIGN

Karim Rashid, KROSNO D’SIGN, Święta Geometria (Sacred Geometry) czyli ekskluzywna kolekcja szkła projektu designerskiej gwiazdy stworzona dla wielkiej polskiej marki.

6 pandemicznych zmian w marketingu

6 pandemicznych zmian w marketingu

22 marca 202122 marca 2021Dodaj komentarz do 6 pandemicznych zmian w marketingu

Poprzedni 2020 rok był zdecydowanie inny. Wiemy już na pewno, że świat prędko nie wróci do dawnej normalności. Jakie wnioski możemy wyciągnąć z poprzecinanych pandemią miesięcy? Czy marketing się zmienił tak, jak świat? A jeśli nie, to czy powinien się zmienić?

Planowanie strategiczne, dwa podejścia: tradycyjne, czy scenariuszowe?

Planowanie strategiczne, dwa podejścia: tradycyjne, czy scenariuszowe?

15 lipca 202015 lipca 2020Dodaj komentarz do Planowanie strategiczne, dwa podejścia: tradycyjne, czy scenariuszowe?

Planowanie strategiczne to przekształcanie ambicji w działania taktyczne. Najkrócej mówiąc to znajdowanie drogi z punktu A do B. Do początku 2020 ten proces zakładał (jak się okazało błędnie), że przyszłość będzie podobna do niedalekiej przeszłości, że jutro będzie podobne do dziś.

Subwersja w reklamie

Subwersja w reklamie

22 lutego 202026 lutego 2020Dodaj komentarz do Subwersja w reklamie

Subwersja to sprytne skrytykowanie przyjętych schematów czy rutynowych osądów poprzez ich uwypuklenie i natychmiastowe obalenie.

Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność

Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność

16 marca 201917 marca 2019Dodaj komentarz do Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność

„Nic nie trwa wiecznie″. Zapewne wielokrotnie słyszeliście to zdanie albo sami je wypowiadaliście. Wiecie, że możliwe jest, że to parafraza buddyjskiej doktryny mówiące o nietrwałości wszelkich złożonych zjawisk – Anicca? W świecie marek w 2019 roku to stwierdzenie jest wielce na czasie. 

Marketing czasu rzeczywistego

Marketing czasu rzeczywistego

5 czerwca 20175 czerwca 2017Dodaj komentarz do Marketing czasu rzeczywistego

Jeden z ostatnich rozdziałów książki poświęciłem technice marketingowej polegającej na pokazywaniu wartości marki w reakcji na bieżące wydarzenia społeczne, gospodarcze, czy nawet polityczne.

8 sposobów na napisanie briefu kreatywnego

8 sposobów na napisanie briefu kreatywnego

23 maja 201724 maja 2017Dodaj komentarz do 8 sposobów na napisanie briefu kreatywnego

Osiem podpowiedzi jak napisać dobry brief

Reklamowe wtopy i porażki

Reklamowe wtopy i porażki

19 maja 201719 maja 20171 komentarz do Reklamowe wtopy i porażki

Dociera do nas coraz więcej międzynarodowych produkcji, które z powodu społecznego potępienia są wycofywane.

Marka to nie logo

Marka to nie logo

10 kwietnia 201710 kwietnia 2017Dodaj komentarz do Marka to nie logo

Podobnie jak człowiek to nie czapka.

Nawigacja po wpisach

Starsze wpisy
© Marcin Kalkhoff | BrandDoctor