Karim Rashid, KROSNO D’SIGN, Święta Geometria (Sacred Geometry) czyli ekskluzywna kolekcja szkła projektu designerskiej gwiazdy stworzona dla wielkiej polskiej marki.
Kategoria: markosztuczki
6 pandemicznych zmian w marketingu
Poprzedni 2020 rok był zdecydowanie inny. Wiemy już na pewno, że świat prędko nie wróci do dawnej normalności. Jakie wnioski możemy wyciągnąć z poprzecinanych pandemią miesięcy? Czy marketing się zmienił tak, jak świat? A jeśli nie, to czy powinien się zmienić?
Planowanie strategiczne, dwa podejścia: tradycyjne, czy scenariuszowe?
Planowanie strategiczne to przekształcanie ambicji w działania taktyczne. Najkrócej mówiąc to znajdowanie drogi z punktu A do B. Do początku 2020 ten proces zakładał (jak się okazało błędnie), że przyszłość będzie podobna do niedalekiej przeszłości, że jutro będzie podobne do dziś.
Subwersja w reklamie
Subwersja to sprytne skrytykowanie przyjętych schematów czy rutynowych osądów poprzez ich uwypuklenie i natychmiastowe obalenie.
Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność
„Nic nie trwa wiecznie″. Zapewne wielokrotnie słyszeliście to zdanie albo sami je wypowiadaliście. Wiecie, że możliwe jest, że to parafraza buddyjskiej doktryny mówiące o nietrwałości wszelkich złożonych zjawisk – Anicca? W świecie marek w 2019 roku to stwierdzenie jest wielce na czasie.
Marketing czasu rzeczywistego
Jeden z ostatnich rozdziałów książki poświęciłem technice marketingowej polegającej na pokazywaniu wartości marki w reakcji na bieżące wydarzenia społeczne, gospodarcze, czy nawet polityczne.
8 sposobów na napisanie briefu kreatywnego
Osiem podpowiedzi jak napisać dobry brief
Reklamowe wtopy i porażki
Dociera do nas coraz więcej międzynarodowych produkcji, które z powodu społecznego potępienia są wycofywane.
Marka to nie logo
Podobnie jak człowiek to nie czapka.