komóra za friko…

Blyk logo

Telefonia komórkowa za darmo? I to ma odnieść sukces? Na to wygląda.

Pomysł darmowego dzwonienia przez komórki nie jest nowy. Natomiast jakoś nikt nie miał do tej odwagi pory wprowadzić takiej usługi na szeroką skalę. Warto więc uważnie obserwować poczynania eksperymentatorów.

Wirtualny operator – blyk – w ciągu 6 miesięcy w Wielkiej Brytanii pozyskał 100 000 abonentów. Zasada działania jest prosta. Otrzymujesz 217 smsów i 43 minuty na rozmowy miesięcznie w zamian za otrzymywanie reklam – do sześciu dziennie!

Operator kieruje swoja ofertę do młodych ludzi w wieku 16-24 lat.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Jeden komentarz

  1. to musiało się w końcu stać.. to światowy trend w komunikacji w ogóle. zarówno tej masowej, jak i bardziej spersonalizowanej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.