kampania brandingowa Chin…

Niby nic specjalnego, jednak jest to fakt, godzien odnotowania.

china_door

30-sekundowa reklamówka promująca produkty Made in China pokazała się w zeszłą środę (25 listopada) w CNN.

Jest to pierwsza w historii Chin, kampania brandingowa.

Spot został wykreowany przez DDB Guoan w Beijing za pieniądze chińskiego ministerstwa gospodarki.

[flv:http://www.youtube.com/watch?v=EJhPyAZnaic 500 400]

Ja, co do jego wartości promocyjnych mam spore wątpliwości. Szczególnie moje obawy budzi ten silnik samolotowy Made in China…

___

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.