insightów ciąg dalszy…

Dlaczego kupujemy takie a nie inne buty? Dlaczego jeździmy na wakacje tu, a nie tu? Na takie właśnie pytania daje odpowiedź insight. Jak już go poznamy to go wykorzystujmy. Niecnie i do oporu! Jest mnóstwo przykładów jak dobrze takowy insight jest wykorzystany. Niemniej jest umiejętnie kierowanych marek. Jedna z nich to kultowy Jeep.

To jeden z ostatnich spotów:

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2008/09/jeep_rollercoster.flv 320 240]

A jak by Was nie było stać na takie fajne autko, to zawsze możecie spróbować szczęścia:

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2008/09/lucky_lottery.flv 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.