hape…

Fajnie jest opisywać fajne case’y. Jeszcze fajniej jeśli są kompletne. Zawierają strategię i nowatorską koncepcję kreatywną.

Przykładem takiej strategii jest podejście HaPe. Co można zrobić ze starym dobrym Pecetem? W dodatku w obliczu fenomenalnych kampanii Apple? Okazuje się, że można. Fajnie, z pomysłem i do bólu na temat.

Z gigantycznej serii spotów wybrałem dwa które najbardziej lubię. Drugi powód to, to że obydwa spoty wykorzystują celebrytów – a to jest bardzo trendy i na czasie.

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads/2008/09/paulo_coelho_hp_commercial.flv 320 240]

[flv:http://branddoctor.pl/wp-content/uploads//2008/09/keanu_hp_commercial.flv 320 240]

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.