Kategoria badania

Szacunek dla niechęci

To pierwszy z serii wpisów o technikach stosowanych w komunikacji marketingowej. Będzie ich kilka, może kilkanaście, ale, co najważniejsze całość zostanie zamknięta w książce, którą mam zamiar w końcu skończyć i wydać.

Badaj, nie badaj

Sens badań marketingowych można skwitować jednym zdaniem Henryego Forda: „Gdybym pytał ludzi, czego chcą, powiedzieliby, że szybszego konia”.

Zadarty nos marketera

Ludzko, w codziennych prywatnych kontaktach doceniamy skromność. Lubimy ludzi którzy umieją się przyznać do błędu, mają do siebie dystans, są dowcipni. Czy tego samego oczekujemy od osób zarządzających markami już nie wspominając o samych markach?

Podsumowanie roku 2014

Lektura jest długa i klikania niemało, więc czytajcie zanim zapełnicie kieliszki do szampana lub po ich opróżnieniu :)

Od 3 do 1600

Dane święcą triumfy. Coraz więcej cyfr, liczb pojawia się się w tytułach i w treści artykułów, we wpisach blogowych. Wyobraźnia pożąda matematyki. Matematyka pobudza wyobraźnię.

Nowe porządki

Od czwartku zbieram się z napisaniem jakiegoś podsumowania konferencji PTBRiO i nie mogę się zebrać.